Summa sidvisningar

onsdag 27 juli 2011

Tippen

Duktig har jag varit i dag med. Inte mindre än två stora lass till tippen har det blivit. Ett blev det igår.
Tvättmaskinen går och det är kurs i kväll.

Sonen har lekt med en kompis hela dagen och dom båda hjälpte mig att lasta av en omgång på tippen.

Jag är galet nöjd!

Galet nöjd är också sonen som gjorde ett tippfynd. 2 stycken sparkcyklar hittade han.

Mycket skrot dit och lite hem ...

Valparna äter och växer. Dom är ruskigt goa och sociala. Ingen av dom sticker ut något särskilt från dom andra.
Den lille killen får ett blått öga. Det ser lite fräckt ut.


Så är det. Inga spännande nyheter.
Bara jobb.

Ha det!

2 kommentarer:

  1. Han är som sin kusin. Det finns alltid något bra att hämta på tippen.

    SvaraRadera
  2. Men visst känns det helt underbart att få slänga!!! :D :D

    Såååå söta små!!! Men jag får nog ge mig till tåls ett litet tag till ;)

    SvaraRadera